2012-04-15
 16:17:20

Fan va härligt!


När jag vaknade idag så var jag så himla glad! Helt underbart! Jag tror inte jag har varit så glad på väldigt, väldigt länge. Och helt ärligt så vet jag inte vad det beror på, jag menar imorgon är det skola - hur kul är det? - min bära kompis åkte häromdagen och jag har FÖR MYCKET att göra innan skolan slutar. Men ändå kände jag mig så otroligt glad och upprymd! Fantastiskt!

Hur känner ni er, såhär sista dagen på lovet?

Idag har jag, morsan och farsan varit ute på en lång promenad i det härliga, soliga vädret, riktigt skönt! Nu ligger jag i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Men nåt hittar vi väl alltid på!


En bild jag tog idag när vi var ute på promenad.
Det är trädens reflektion i vattnet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: