2012-02-22
 12:22:34

Halkigt värre...


Jag har haft idrottsdag idag (och nej, det var inte kul), slutade vid 11 och drog hem direkt, skönt. Har precis tagit en varm dusch och sitter nu och väntar på att min lunch - kycklig och makaroner - ska bli klar. 

På vägen till Enskede Rackethall (där vi skulle ha idrott idag) så halkade jag två gånger och det gjorde så jävla ont! (Ursäkta språket). Fick skitont i svanskotan och min vänstra han gör jätteont när jag böjer på den. Haha! Det ser ut att bara vara asfalt och lite grus, men isen är så tunn och så genomskinlig så den syns inte... lömskt. 
Har i alla fall bestämt mig för att stanna inne och plugga resten av dagen, så jag slipper gå ut, haha.

Tumblr_lzsi7o8wun1qmur2ao1_500_large
Källa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: