2012-03-17
 21:58:03

Converse


Jag funderar starkt på att köpa ett par låga Converse till
sommaren/våren. Jag har ett par höga vita, men ett par låga
skulle ju inte sitta helt fel. Jag funderar i så fall på någon
av följande färgerna.

Bilder från Brandos.
Jag vill ha et färg som är lätt att matcha med vilken outfit
som helst. Och alla dessa fyra skulle funka till min garderob.
De bruna/mullvadsfärgade och de mörkblå är nog mina
favoriter.


Lily

Jag tycker dock att de röda är lite härligt klassiska/amerikanska/vintage, alltså fattar du?

Själv har jag ett par neongula. Trevligt värre, men perfekt när jag inget hellre vill än missmatcha.

Saknar dig ärtface <33333



PUBLICERAT: 2012-03-18, 19:18:01 | URL: http://www.fashionlily.onsugar.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: