2012-04-16
 13:46:26

Fridfull dag


Det är härligt när man slutar vid halv tolv för att man bara har film med skolan och sedan får gå hem. Vi såg Schindler´s List, en spelfilm baserad på en riktigt händelse under andra världskriget. Den var både underbar och helt hemsk - haha, låter helt sjukt - lite svårt att förklara om man inte har sett den. 
Nu är jag hur som helst hemma och har inget planerat innan teatern 17.30. Jag antar att jag ska få i mig någon lunch och sedan får vi väl se hur det blir.

Idag var ännu en sån dag när jag vaknade upp och var glad! Så himla underbart! Det måste ha att göra med att våren är tillbaka, men värme, sol och glädje. Det är så otroligt härligt! 

Nej, nu ska jag äta något. Är riktigt hungrig...

1119895641d82ecf62l_large
Källa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: