2012-04-29
 12:16:21

Helgfix


Den låga uppdateringen beror på flera saker. Till att börja med så har jag varit väldigt upptagen med skola o.s.v och sedan är det inte speciellt kul att blogga när det nästan är ingen som läser. Men när jag skulle uppdatera igår och i förrgår, så hackade hela blogg.se upp sig. Men nu verkar det funka i alla fall.

I helgen har vi fixat mycket här hemma. Vädret är helt underbart, så man blir verkligen peppad till att fixa och dona.
Lite senare idag så ska jag och pappa sticka ner till Kungsträdgården för jag känner att jag verkligen måste fota körsbärsblommningen där. Innan dess ska jag fräscha upp mig lite och hjälpa farsan och morsan med balkongen.

Hoppas ni får en härlig dag!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: