2012-04-13
 18:52:45

Härlig vecka


Jag och min kompis har haft en helt underbar vecka! Vi har flummat, varit på bio, kollat på TV & film, bakat, shoppat, spelat in små roliga, flummiga filmer med mobilerna och bara haft allmänt roligt tillsammans. Det var så himla härligt att få träffa henne igen och jag hoppas verkligen att vi kan ses igen i sommar.

Just nu ligger jag i sängen och chillar. Har inget att göra (okej, det är inte sant, jag borde egentligen fixa massor av saker, men jag gör det imorgon istället) och jag tycker det är skönt att inte göra nånting ibland. 

Snart ska jag väl ta en glass och sätta mig i TV-soffan och zappa mellan kanalerna, kul det också. 
Jag hoppas att ni har haft en härlig påskhelg och att ni får en fortsatt trevlig kväll! ♥


Lily

Men hallå, säg inte att du missat Vem vet mest?

Haha, skämt åsido XD Love you, har packat upp och ska mysa med pääääronen i dag, blev allmänt otrevligt behandlad av hon som mötte mig i L men annars äre bara bra, Tulta mötte mig på flygplatsen och var SÖÖÖÖT. Hälsa din syrraah. Puss puss sötiz raring darling rövhög!!!



PUBLICERAT: 2012-04-13, 21:20:28 | URL: http://fashionlily.onsugar.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: