2012-04-06
 13:51:55

Långa långfredagen


Städning och fix har sått högt upp på att-göra-listan idag. Jag har flängt runt i längenheten och fixat och donat i tre timmar nu. Men nu när allt är klart och det är över en timme innan jag och pappa ska åka och hämta min fina kompis, så känner jag mig rastlös.
Jag kommer ihåg när jag var liten, att jag alltid tyckte att långfredagen var lite som julafton. Mna väntade på att få öppna paketen, fast när det var påsk så längtade man efter att det skulle bli morgon så att man fick gå runt och leta efter påskäggen som påskharen hade gömt. Det känns lite så för mig nu också...

Sedare i kväll/eftermiddag när min kompis har kommit så ska vi bara flumma. Inte göra nåt speciellt, bara njuta av att äntligen få se varandra. Jag kommer nog inte ha den bästa uppdateringen den kommande veckan, men jag lovar att jag ska försöka.

69009f99d7837633272ab6e56fed973d_14_19_0_large
Jag önskar er alla en glad påsk med mycket färg och glädje!
Källa.


iiiden

åh så fin bild!



PUBLICERAT: 2012-04-07, 18:09:20 | URL: http://iiiden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: