2012-02-21
 16:19:00

Chili-tisdag


Provet idag gick väl inte bra - hoppas att jag slipper omprov i alla fall, haha - och resten av dagen var väl som vanligt, sådär, men andra ord. När jag kom hem så var jag tvungen att äta någon för jag åt så otroligt lite i skolan. Nu sitter jag här och försöker tänka ut vad som ska bli mitt nästa dra, haha. Nej, men jag ska försöka att vila lite idag, pluggade ju biologi igår så att min hjärna blev helt seg... inte kul. Från och med nu ska jag försöka ta åtminstone någon dag ledigt i veckan. Känns som jag pluggar lite för mycket ibland, hehe. 

Kanske sätter jag mig i sängen och spelar lite gitarr, eller så lägger jag mig i soffan och kollar på TV och slappar, eller så surfar jag runt lite till och fixar ett nytt omslag till min almanacka..? Eller så gör jag bara ingenting, det är faktiskt också rätt skönt.

Tumblr_lzjmjx21ow1r9a1foo1_500_large
Källa.


Olivia

Sv. Mm, allt bra med mej! :D



Hur är det med dej då? ^^



PUBLICERAT: 2012-02-21, 18:03:03 | URL: http://byoliiviiaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: