2012-02-23
 19:56:17

De ljusa stunderna


Phu! Jag har suttit och pluggat fram till nu och äntligen har jag blivit klar med ett uppdrag i engelska som jag borde gjort för längesen, har dragit mig för att göra det för att jag tänkt att jag har mycket tid. Det ska redovisas veckan efter sportlovet (har sportlov nästa vecka) så det känns lugnt.

Det hålls på att fixas middag ute i köket och det är skönt för jag är vrålhungrig! Haha, ska bli skönt att äta något, har inte ätit sedan lunch - och det var inte mycket kan jag tala om.

Senare ikväll hoppas jag på ett litet mini-torsdags-mys, haha! Syrran är hos en kompis så jag vill mysa lite extra med bara mamma och pappa ♥


En bild jag tog för nån timme sedan ute på balkongen.
Tycker det ser coolt ut hur himlen övergår från mörkt till ljusare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: