2012-02-24
 21:08:43

Fredagsfilm - One Day


ÄNTLIGEN är det lov! Åh, Gud det ska bli så himla skönt att få ta en paus i skolarbetet och vila upp sig. Har bestämt mig för att inte plugga alls under lovet, vilket ska bli sjukt skönt.

På tisdag drar jag till Kalmar för att hälsa på mina kusiner, min faster och min farmor. Det var otroligt länge sedan jag träffade dem, så det ska verkligen bli jättekul!

Idag så har det inte hänt något speciellt.. Efter skolan - som för övrigt bara var som vanligt - så drog jag och handlade ett par svarta jeans - najs! Sedan drog jag och mamma och fredagsfikade och drog även ner på stan en sväng. När vi kom hem så lagade vi middag till pappa, som vi precis har blivit klara med.
Japp! That's my day. Nu ska vi hälla oss i TV-soffan och kolla på filmen "One Day" med Anne Hathaway och Jim Sturgess, ska vara riktigt bra tydligen - en romantisk komedi.

Hoppas att ni får en trevlig fredagskväll allihopa!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: