2012-02-10
 15:43:01

Friday, yippie!


Det var otroligt skönt att sluta lite tidigare idag, och att vara på Cosmonova var ju inte helt fel heller. Vi såg två korta filmer om vårt solsystem, rätt intressant faktiskt. Starx innan tolv var vi färdiga och jag och tjejerna drog in till stan. Haha! När vi kom ner till tunnelbanestationen - Universistetet, röda linjen - så sa dem att nästa tåg inte skulle komma förrän om 15/20 min. Vi funderade ett tag på att ta bussen istället, innan vi räknade ut att vi bara skulle förlora ännu mera tid på det. Till sist kom det en tunnelbana och det blev proppfullt med folk innan vi ens hunnit halvvägs in till stan. Och det bästa med allt var ju att när vi hade åkt typ en station så sa chauffören: "Jaa, som ni kanske har märkt så är det vissa förseningar i trafiken idag, men det gör ju det hela bara ännu mer spännande". Haha! Vi garvade som fan åt det där. Aja, vi kom in till stan i alla fall och käkade på Sten Sture - en gammal fängelsehåla, skitmysigt och jättetrevlig personal. 

Och sedan, när vi hade käkat, så fick jag ett mail i mobilen om att ett paket hade kommit till mig! Jag blev jätteglad och hämtade ut det på vägen hem. Vad det är berättar jag om en liten stund...

426195_10150595447497276_520692275_9173106_298632921_n_large
Källa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: