2012-02-22
 19:07:17

Resa jorden runt på två minuter



Paris, Frankrike

Modestaden. Fantastiska shopping ställen, underbara fotomotiv
och trevliga människor. Det hittar du här.


Tokyo, Japan

Allt mellan storstadstrafik och stora shopping gallerior, till lugna, fina
små parker som under körsbärsblommingen pryds av ett rosa skimmer.



New York City, U.S.A

Drömstaden. Frihetsgudinnan, shopping i världsklass och de gula
taxibilarna. Allt det som hör till i New York. 


Jag blir så otroligt sugen på att resa när jag ser de här bilderna. Jag har inte varit i någon av städerna, men jag måste åka till dem allihopa i detta liv. Först ut hoppas jag är New York...

Källa till bilder.
(Själva collagen är däremot gjorda av mig).

Hoppas ni kude känna den känsla jag ville förmedla i bilderna ♥


Lily

Eller Paris om du kommer hit unge!!!



PUBLICERAT: 2012-02-26, 12:00:57 | URL: http://www.fashionlily.onsugar.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: