2012-02-03
 15:35:52

Snö-fredag


Herregud vad skönt med helg! Efter provet igår ville jag bara att det skulle bli helg så man kan göra vad man vill på dagarna. Just nu sitter jag här och kollar runt lite på facebook o.s.v och äter bullar. Tidigare idag, innan jag slutade skolan, så tänkte jag att jag skulle plugga när jag kom hem. Men nu känner jag att jag inte pallar det, har pluggat hela veckan, så nu tycker jag verkligen att jag förtjänar lite paus, haha! Lite senare ikväll får vi gäster och innan dess så vte jag inte riktigt vad jag ska göra, bara ta det lugnt antar jag.

Nu till en helt annan sak. Vad mycket snö det har kommit helt plötsligt! Idag har det snöat nästan konstant hela dagen och imorse var det inte så trevligt snöfall heller. Men kul är det i alla fall, även fast den kommer två månader sent.

Winter-wallpaper-nature_large
The snow is falling from the sky...


Vem?

- tack :)



PUBLICERAT: 2012-02-03, 17:14:57 | URL: http://tinanj.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: