2012-02-26
 21:32:27

Söndagsbio


Idag har det varit en otroligt lugn dag. Det började med att jag sov till halv ett - så skönt att kunna göra det - sen gick jag ut på en promenad nere vid vattnet med mamma och pappa. Det var riktigt fint med solen som sken. Sen satte vi oss på ett café och tog en fika innan mamma drog iväg och jobbade. Då visste inte jag och pappa vad vi skulle göra, haha! Efter mycket snack så började vi i alla fall gå hem, men på vägen så tittade vi förbi på bion och såg att "Simon och Ekarna" gick. Vi bestämde oss för att se den och den var faktiskt mycket bättre än jag hade väntat mig.

Nu sitter jag i sängen och vet inte riktigt vart den här kvällen ska ta vägen. Men, eftersom det är lov, så behöver man ju inte sova på ett bra tag i alla fall, hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: