2012-02-14
 20:36:04

Valentine´s day shopping


När jag varit hemma en liten stund - efter att jag kommit hem från skolan - så drog jag iväg till Ringen för att se om jag kunde hitta lite underkläder. Jag gick in på H&M och hittade sju underbara toppar. Jag tog med mig allihopa in i provrummet, men bara fyra av dem passade, så när jag gick ut från H&M var jag 520:- fattigare, hade fyra skitsnygga nya toppar, men hade fortfarande inte hittat några underkläder. Slogs då av tanken att Åhléns har väldigt mycket av det, så jag gick dit och ja, som tur var hittade jag det jag ville ha. 

Hittade tyvärr inte bild på några av plaggen på H&M´s hemsida och har tyvärr ingen bra kamera att fota med för tillfället, men de kanske kommer på bild i någon outfit någon dag, vem vet..? 

Tumblr_lg28p9qjlx1qesefuo1_400_large
Källa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: