2012-01-11
 09:40:26

Bara vara


Kom tillbaka från skolan för nån timme sedan. Var där och hade utvecklingssamtal med farsan och min lärare (på min skola har vi alltid utvecklingssamtal i början av terminen). Så nu sitter jag här och det känns som att klockan är två i min kropp och när jag kollar på klockan så får jag en chcok... HALV TIO! Haha, har ingen aning om vart denna dag ska ta vägen. Men jag förmodar och hoppas att jag kommer på något att göra, annars är det ju faktiskt rätt så skönt att bara vara och inte göra ett skit. 

• Ha en bra dag •


Lily

Hehe instämmer hånnibånni vad fin blogg du har skaffat dig <3



PUBLICERAT: 2012-01-11, 18:32:56 | URL: http://www.fashionlily.onsugar.com
Millan

Tackar för finfina bilder som du tagit!! Och "bara vara" är helt rätt, tänker jag. kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: