2012-01-26
 15:24:09

Only one day left


Okidoki. Sista dagen innan fredagen är snart avklarad, tjoho! Jag ska passa på att ta iut med veckan sista plugg, skitskönt! Det är nån analys eller nåt i engelskan som jag måste lämna in imorron. Ska iaf bli sjukt skönt att få det klart till helgen, så jag kan koncentrera mig på annat. 

Idag hade jag en helt vanlig torsdag i skolan, musik, laboration (vi skulle få fran DNA från en kiwi, weird) och... jaa, typ det. 


Be-different_large


ELIN PARMENT [p h o t o g r a p h e r]

Jag och Igor tackar ödmjukast för kommentaren! kul att du hittade till DOYATHANG, jag uppdaterar varje dag så det är bara att kika in igen när du får tid och lust! xx



ps. Igor har en egen kategori på doyathang.se om du vill se mer bilder och filmer på honom!



PUBLICERAT: 2012-01-27, 11:30:38 | URL: http://doyathang.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: