2012-01-25
 18:37:06

Onsdagens kärna


Har suttit här vid datorn i flera timmar och pluggat nu. Var skönt att få lite gjort, trots att jag pluggade igår... och i förrgår också, haha. Men jag har mycket att göra nu, det går inte att komma undan. Men jag tror att jag ska lämna skärmen ett tag och hitta på nåt annat. Men precis när man ska stänga av så kommer man ju på något annat som man bara måste kolla innan man lägger ner, right? 

Idag har jag för övrigt haft kör, var skönt att komma igång med den igen efter lovet. Det är det bästa med onsdagar, kören. Det enda som över huvud taget är bra när jag tänker efter, haha. 

Tumblr_lt9mqttkpv1r4bh4oo1_500_large
Källa.


Lily

Miss you Pärstrid <33



PUBLICERAT: 2012-01-25, 19:40:04 | URL: http://fashionlily.onsugar.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: