2012-01-18
 16:16:30

Plugg


Har otroligt mycket att göra innan helgen, fast å andra sidan så kommer jag förmodligen ha mycket att göra fram till sommarlovet. Men iaf, jag har instuderingsfrågor i religon, en disposition i svenska o.s.v. Med tanke på att jag har varit sjuk senaste dagarna har jag ju missat en del skoltid. Men, men, jag får plugga i helgen och ta igen mig nästa helg.

Nu till något helt annat.
Imorgon ska jag och pappa åka på öppet hus till ett gymnasium, kul kul! Ska inte börja förrän hösten 2013 (ser sjukt ut att skriva 2013, har inte ens vant mig vid 2012) men det är bra att kolla i förväg och det är dessutom kul, tycker jag iaf ^^

Nu ska jag äta bullar och försöka ta tag i de där jä**a frågorna i SO.


Lily

Wie vilken inriktning Pärstrid? <3



PUBLICERAT: 2012-01-18, 19:37:02 | URL: http://www.fashionlily.onsugar.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: