2012-03-03
 15:28:55

Andra chansen ikväll


Ser ni på melodifestivalen? Tycker det är rätt tråkigt om jag ska vara ärlig, men det känns som en svensk tradition, haha. Ikväll är det hur som helt andra chansen och den ska jag - förhoppningsvis - kolla på hemma hos farmor med mina kusiner. Men det beror på om hennes TV funkar eller inte, haha!

Jag har för övrigt haft en otroligt skönt dag! Vädret här är helt underbart med strålande sol och klarblå himmel. Ridturen idag gick bättre än förväntat faktiskt - med tanke på att jag inte ridit på ett tag.

Nu ska jag nog gå ut en stund och njuta av det vackra vädret! (Hoppas att det är lika fint väder i Stockholm).


william

fin blogg:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D



PUBLICERAT: 2012-03-03, 15:49:55 | URL: http://funnyones.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: