2012-03-23
 16:04:54

Biokväll med tjejerna


Den nya filmen The Hunger Games som har premiär idag och är baserad på en mycket omtalad trilogi, ska jag gå och se ikväll med mina tjejkompisar. Ska bli sjukt kul och spännande, eftersom att jag inte ens läst böckerna, hehe. Vi ska äta lite innan, så jag måste fixa lite saker innan jag sticker nu.

För övrigt så var sista PRAO-dagen väldigt bra. Jag har lärt mig otroligt mycket på den här veckan och det har varit väldigt trevligt att få jobba där. 

Hoppas att ni får en bra fredagskväll! Får se om jag skriver något när jag kommer hem ♥

The Hunger Games Logo
The Hunger Games


iiiden

sv: lagt till dig! lägger du till mig ?:)

kram



PUBLICERAT: 2012-03-23, 19:52:47 | URL: http://iiiden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: