2012-03-03
 08:26:49

En valmoblomma


Jag sitter och tänker på hur min dag ser ut. Vad jag ska göra och ad som kommer bli roligast. Jag är hos mina kusiner nu. De är och lämnar lite grejor någonstans, så jag är ensam.
Och när jag nu sitter och tänker på vad jag ska göra så fäster sig blicken på en tavla som föreställer en valmoblomma. Jag har sett tavlan förut - både igår och tidigare - men när jag såg den så var det något speciellt som fångade min uppmärksamhet. De stora, färgsprakande, glest sittande bladen.


Jag ska för övrigt inte göra något speciellt idag. Vi ska dra till stallet där deras häst står och rida lite i det fina ridhuset. Sedan ska jag och mina kusiner sticka till min farmor och sova där en natt. Sedan åker jag hem imorgon.

Hoppas ni får en härlig och solig lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: