2012-03-20
 17:21:22

Hej hopp!


Tjoho! Nu var andra PRAO-dagen avklarad! Det gick otroligt smidigt och snabbt och var väldigt roligt. Jag har lärt mig väldigt mycket på bara de här två dagarna och har fått jobba med väldigt trevliga och roliga människor. Efter "jobbet" så drog jag ner på stan för att köpa ett nytt iphone-skal, för mitt gamla höll på att ramla sönder. Väl där så hittade jag två skitsnygga, så det fick bli båda, hehe. Sedan tog jag sen sväng in på H&M och scarves-galen som som är så gick jag därifrån med tre ursöta scarves, hihi. 

Nu blir det lite plugg innan jag ska dra och hämta syrran på innebandyträningen.
Hoppas att ni alla har haft en bra dag! ♥


Hittade bara bild på två av dem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: