2012-03-17
 19:15:28

Hugo Carbet


Idag har det varit en otroligt lugn dag, vilket har varit otroligt skönt efter den stressiga gångna veckan. Dagen började med en promenad med hela familjen, innan vi gick för att se Hugo Carbet på bio. Hade faktiskt ganska höga förväntningar på den, trots att den bara fick en trea i DN. Men den var faktiskt inte alls bra. Vädligt seg och inte alls bra historia. Miljön, kläderna och färgerna var ursnygga och jättebra kombinerat, men storyn var inte bra berättad, tyvärr. 2/5 får den av mig.

Nu ska jag försöka fokusera i någon timme och plugga innan det är mat. Eftersom jag har PRAO nästa vecka, så vill jag få lite gjort nu, så jag slipper plugga så mycket under nästa vecka.

Ha en bra lördagskväll alla läsare! ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: