2012-03-29
 15:53:00

Torsdagens väntan


Torsdagar är nästan alltid likadana. Det är bara en dag man måste ta sig igenom för att komma till fredagen, helt enkelt. Man väntar på att veckan ska ta slut, haha! Så kan jag känna ibland i alla fall... Den här dagen har faktiskt varit väldigt seg. Har haft mycket att göra och försökt få så mycket av det gjort. (Har lite med mig hem som jag ska ta itu med strax). Sedan skulle jag fika med en kompis efter skolan idag också, men hon var sjuk. Om du läser det här, krya på dig! ♥

Nu ska jag göra några instuderingsfrågor hade jag tänkt. Och när jag är klar med dem så ska jag göra syrran sällskap i soffan, hon är också sjuk. ♥

Tumblr_m161e0xgzs1qitvdso1_400_large
Kan nog ligga något i detta...
Källa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: