2012-03-12
 16:28:55

Veckan börjar med en måndag


Dagen har väl - hittills - varit helt okej. Skulle haft spanska, men självklart så var min lärare sjuk, men jobbade i alla fall lite svenska och engelska. Har en hel del redovisningar den här veckan, plus att jag har ett prov i historia som jag missade förra veckan. Resten av dagen kommer att spenderas här - framför datorn - och på teatern lite senare ikväll. När jag kommer hem därifrån så måste jag verkligen plugga och efter det ska jag sova, är skittrött redan, haha!

Det känns verkligen att våren har kommit nu, inte bara för attd et är varmare ute, utan för att jag känner mig på mycket bättre humör. (Jag gör alltid det när våren kommer). Det är sjukt skönt att våren är här med varmare och ljusare dagar. 

Hoppas att ni får en fortsatt bra dag! ♥

Tumblr_lzxmqntu6q1r5f0jbo1_500_large
Gullig ^^
Källa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: